Wednesday, January 26, 2011

Winner, Fat Ass, and WINDOW

Ok. So I know I'm a day late posting the winner of the Alpine Weight Loss Secrets giveaway but I did it for you today. So here is my drawing and me.... talking about how I need to lose weight and why.


I also promised that I'd update you on my window. After driving around for like three weeks with a "window" made of plastic or "chicken wrap" as Olivia called it (because I wrap bulk chicken in Saran Wrap.. get it??).......
tee-mother-fucking-dah
I have a window!!! YAY!

Fun fact- you take for granted all of the reasons you have a window. Not just because it protects you from the elements, which is nice and all. But you don't realize how LOUD being on the road is, or how much you use the window to see until you have nothing to see out of. I'm on day two where I can switch lanes without the 50/50 chance I'm going to take out another vehicle! It's really nice.

What isn't nice is the fact I paid my $250 deductible, cleaning out my savings AND checking accounts, and then realizing my insurance is going to be billed $51. Hi. If I had been TOLD that when I talked to the glass people, I would have waited for my tax return and just fixed it then and saved the risk of my insurance going up. Fuck. But what can you do. I already got it fixed.

The fun part was when they came to get my vehicle they asked which one it was. The options were my van, with the plastic chicken wrapped window, or a red Corolla. Um... take a pick? Like use your best judgement. And then when they brought it back I asked how I was supposed to pay and they were like, "Call the number whenever..." Um. So potentially this could be a free window?? Of course I paid because I am a good, decent, tax paying, law abiding citizen but damn if the thought didn't cross my mind. AND they pushed my seat way back and tilted it. It was like the world's tallest person was low riding in my minivan. I literally fell into my vehicle getting in. It was so weird.

OK. Also I need to let you know that my blog might look fucking CRAZY ass for awhile. I'm going to try to make it look better and not drive me nuts... but we'll see how I do. Seriously. If you are an expert in that kind of thing now is the time to suck up. :)

11 comments:

Oilfield Trash said...

Thank you. That is cool I won.

But what is better than winning the book on weight loss was hearing you say "fuckmill".

That seriously made me snort and laugh at the same time.

Zoƫ said...

I finally listened to one of your vlogs cause usually I'm at work and can't play them, but you're hilarious to listen to, and good luck loosing some more weight ("save the whales", oh you're too hard on yourself!) and maybe if you post inspirationally about excerising I can get in the mood too :) although I have the awesome excuse that I'm not supposed to be exercising until my iron gets higher anyway, woot.

middle child said...

I laughed out loud when I read the part about you falling into your van while getting in. I could instantly see it. Good luck with the fuckmill and all. My daughter has an expensive one and I wish it were mine! At least I'd use it. The Hunter's been on my ass cuz I made him buy me those Sketcher Shape-up shoes and haven't used them yet. Opps! Too long. Sorry.

prettylittlereckless said...

I like the idea of a weightloss contest!!

Also- something super special is happening and I can't wait to squeeeeee about it. You'll know what I mean when it happens, but I gotta say- I CAN'T EFFING WAIT. I'M SO EXCITED. Oh and it's gonna happen soon? Maybe like tomorrow?

Krysten @ After 'I Do' said...

YAY! Your van looks fantabulous! So happy it's fixed although seriously such a bummer about the money... for real, cars are such a damn pain.

Oh and if you need help on basic blog stuff I can probably help. I'm decent at it as long as it's not too ridiculously hard. You've got my digits and my email if ya need me ;-)

Alpha Za said...

I'm all about the free windows yo!

Canadianbloggergirl said...

Usually when I listen to your V-logs my hubby is in the room on his puter. He thinks you're downright funny to listen to. He doesn't watch...just listens. He refers to you as the card maker...lol.

I wish I had a fuckmill. I'm not walking outside much these days either....I agree with you way too cold!

CBG
canadianbloggergirl.blogspot.com

Ang said...

so glad you got it fixed - no matter what you had to go through, it's fixed! YAAY!

Annah said...

You're adorable Sara :)

Yay for the window!

ComfyMom~Stacey said...

I assume our mechanic has the tallest man in the world working for him because the driver's seat is practically in the third row when I get it back.

I can help with your blog if you need it. email me.

Mom Taxi Julie said...

Yeah for the new window!! I can see how tempting that would have been to not call. That damn conscience! Kills me all the time!

I've been lucky and so far they haven't raised my rates for all the windshields I've had replaced.

My man is 6'6" so every time he drives I fall in too. He moves EVERY SINGLE THING possible when he drives my car too. Drives me nuts.